Αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου. Τί πρέπει να προσέξουμε;
Όσο αφορά την αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου και συγκεκριμένα στο σασί και τα μηχανικά του μέρη, έχουμε πολλά να προσέξουμε.
Αρχικά θα πρέπει να γνωρίζουμε το ιστορικό του αυτοκινήτου και να υπάρχει βιβλίο σέρβις με σφραγίδα κατά προτίμηση του καταστήματος (δείχνει οτι είναι υπεύθυνο για τις εργασίες το κατάστημα στο οποίο γινόταν οι συντηρήσεις του οχήματος).Σηκώνουμε το όχημα στη ράμπα και στη συνέχεια:
- Κοιτάμε για τυχόν σκουριές στους θόλους του οχήματος
- Κοιτάμε στο σασί (πάτωμα ) του αυτοκινήτου εάν έχει πισαριστεί, πράγμα που δείχνει κατά βάση ότι κάποιες τρύπες έχουν μπαλωθεί, που σημαίνει ότι το όχημα είναι καταπονημένο
- Παρατηρούμε κάποιο τυχόν τρακάρισμα που έχει γίνει και δεν έχει αναφερθεί. Πώς; Ρίχνουμε μια ματιά στην μετόπη (εμπρός τμήμα οχήματος) και παρατηρούμε αν είναι κάτι στραβό ή αλλαγμένο όπως για παράδειγμα ψυγείο νερού, ψυγείο A/C , τραβέρσα, φανάρια (συνήθως το αλλαγμένο φαίνεται πιο καθαρό και ίσως βαμμένο).Το ίδιο κάνουμε και στο πίσω τμήμα παρατηρώντας τυχόν αλλαγές που έχουν γίνει και δεν μας το έχει αναφέρει ο πωλητής.
- Κοιτάμε γενικά στο φώς του ήλιου ή αν είναι καλά φωτισμένο το σημείο του ανυψωτικού που βρίσκεται το αμάξι για τυχόν χρωματική διαφορά στα τμήματα του αυτοκινήτου (πόρτες , καπώ, ουρανός, πορτπαγκάζ) συγκρίνοντάς τα μεταξύ τους. Υπάρχει δηλαδή η περίπτωση να έχει τρακάρει εμπρός δεξιά το όχημα και να έχει αλλαχτεί ή επισκευαστεί μόνο το δεξί φτερό ,πράγμα που θα έπρεπε να ξέρουμε ώς υποψήφιοι μελλοντικοί ιδιοκτήτες του οχήματος.
- Κοιτάμε τα πίσω φτερά του οχήματος εξωτερικά αλλά και εσωτερικά ,ανοίγοντας τις πίσω πόρτες και κοιτάζοντας όλη τη γραμμή απο εκεί που αρχίζουν τα πισω καθίσματα μέχρι εκεί που τελειώνουν οι πίσω πόρτες.
- Τέλος μπορούμε να ζητήσουμε από τον μηχανικό η την αντιπροσωπεία να χρησιμοποιήσουν το διαγνωστικό μηχάνημα ώστε να επαληθεύσουμε εάν τα χιλιόμετρα του οχήματος είναι πραγματικά
One Comment