Nissan Qashqai 2021

 


” Ο σχεδιασμός και η εξέλιξη του νέου Nissan Qashqai 2021 ,είναι αποτέλεσμα βαθιάς ανάλυσης  της σχέσης μας με τους πελάτες του μοντέλου όλα αυτά τα χρόνια. Ήταν απαραίτητο να κατανοήσουμε τις ανάγκες τους ”  είπε ο Αντιπρόεδρος του τμήματος σχεδιασμού εξέλιξης προϊόντος της Ευρώπης.

Το πετύχανε άραγε; Πάμε να δούμε τμηματικά το νέο Nissan Qashqai και να βγάλουμε ένα συμπέρασμα.

Αναζητώντας την προσοχή, κομψή σχεδίαση

 

Η τρίτη γενιά είναι πιο ογκώδης, με γωνίες και μοντέρνα. Στο εξωτερικό του βλέπουμε 20 ιντσών ζάντες αλουμινίου για πρώτη φορά σε Qashqai. Το μεταξόνιο μάκρυνε κατά 20 χιλιοστά και το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου αυξήθηκε κατά 35 χιλιοστά. Η μπροστινή του γρίλια έχει σχήμα V με με μία ακόμη δευτερεύουσα γραμμή να την περικλείει χρωμιωμένη για έμφαση στην ακρίβεια. Αυτό φαίνεται και στα πολύ λεπτεπίλεπτα φανάρια, με πλήρως LED τεχνολογία.

Τα φώτα πορείας δείχνουν ένα πιο επιθετικό σχεδιασμό χάρη στη νέα LED τεχνολογία. Μια ματιά από το πλάι και αμέσως μας δίνει την εντύπωση ενός πιο αθλητικού και δυναμικού αυτοκινήτου. Επίσης μια ακόμη πινελιά είναι ότι στη Nissan ποντάρουν στον χαρακτήρα που θα επιλέξει ο πελάτης να δώσει στο αυτοκίνητο. Δίνει την επιλογή ανάμεσα σε 11 χρώματα με 5 διαφορετικούς συνδυασμούς 2 τόνων, δηλαδή δημιουργώντας 16 διαφορετικούς χρωματισμούς, να επιλέξει αυτόν που επιθυμεί.

Εσωτερικό υψηλής αισθητικής

 

Στο εσωτερικό δημιουργείται ένα περιβάλλον σιγουριάς και ηρεμίας, χρησιμοποιώντας ένα νέο λευκό φωτισμό κατά μήκος της καμπίνας. Επίσης δίνεται τεράστια προσοχή στην εργονομία και την αισθητική στον επιλογέα ταχυτήτων και στα υψηλής ποιότητας κουμπιά.

Συνδεσιμότητα

 

Το νέο Qashqai προσφέρει ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο από υπηρεσίες σύνδεσης, όπως πολύ εύκολη διάδραση με κινητά, ασύρματο δίκτυο στο αυτοκίνητο για πάνω από 6 συσκευές και φυσικά το NissanConect Services, μία εφαρμογή με την οποία επιδρά και δίνει πληροφορίες του αυτοκινήτου. Υπάρχει η μεγαλύτερη 9 ιντσών οθόνη υψηλής ανάλυσης, η νέα υψηλής ανάλυσης πλήρως ηλεκτρονική TFT οθόνη η οποία δίνει πολλές και διαφορετικές πληροφορίες εντός ή εκτός οχήματος και μπορείς να επιλέξεις ρύθμιση εμφάνισης πλοήγησης, ψυχαγωγίας, κίνησης στους δρόμους ή και πληροφορίες του οχήματος. Εφαρμόστηκε επίσης η νέα καινοτόμα τεχνολογία Head-Up οθόνη 10.8 ιντσών, η οποία παρέχει τη μεγαλύτερη – για αυτή την κατηγορία – εικόνα. Πλοήγηση, βοηθός οδηγού και πληροφορίες του δρόμου προβάλλονται στο παρμπρίζ στο οπτικό εύρος του οδηγού.

Άνεση ελέγχου

Στο νέο Nissan Qashqai 2021ο οδηγός έχει μεγαλύτερη αίσθηση του περιβάλλοντος γύρω του λόγω της βελτιωμένης ορατότητας εμπρός, πίσω και στο πλάι. Μεγαλύτερο παρμπρίζ με καλύτερη γωνία ελέγχου, λεπτότερος σχεδιασμός της κολώνας της πόρτας καθρέφτες πιο χαμηλά στερεωμένοι δίνουν αυτό το αποτέλεσμα. Το μακρύτερο μεταξόνιο δίνει μεγαλύτερο χώρο μεταξύ των επιβατών. Υπάρχει ακόμη μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ οδηγού και συνοδηγού.

Ηλεκτροδοτούμενοι κινητήρες

Στόχος της Nissan είναι να πετύχει 50% πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη έως το 2024. Το Qashqai δεν θα είναι διαθέσιμο μόνο με τον ήπια υβριδικό 13άρι κινητήρα DIG-T βενζίνης, αλλά παρουσιάζει και την τεχνολογία e-Power εμπνευσμένη από την τεχνολογία του Nissan Leaf.Με κίνηση στους 2 αλλά και στους 4 τροχούς, με 6-τάχυτο ή το νέο Xtronic σασμάν και με πλήρως ηλεκτρικό μοτέρ, το νέο Qashqai έχει αρκετές επιλογές για τους πιο απαιτητικούς. Πάμε να τα πάρουμε με τη σειρά.1.3 DIG-T βενζίνης στα 138hp/156hp με 12V ήπια υβριδικό κινητήρα.

Το κλειδί σε αυτό το μοτέρ είναι ότι η προσθήκη της υβριδικής τεχνολογίας επιβαρύνει το σύνολο του οχήματος μόνο με 22 επιπλέον κιλά! Η λειτουργία του είναι απλή. Όταν επιβραδύνει η ενέργεια επανακτάται μέσω αναγέννησης και αποθηκεύεται στη μπαταρία λιθίου (Lithium-ion). Αυτή η ανακτώμενη ενέργεια στη συνέχεια παρέχεται κατά το ρελαντί, στο ελαφρύ φρενάρισμα στην πορεία (μόνο σε εκδόσεις Xtronic) και της υποβοήθησης ροπής. Το 13άρι μοτέρ βενζίνης εξοπλίζεται με 6άρι σασμάν ή το νέο Xtronic αλλά μόνο για την έκδοση με τους 156 ίππους. Στο χειροκίνητο σασμάν (6άρι) οι αλλαγές ταχυτήτων έχουν γίνει πιο γρήγορες και ακριβείας. Η δικίνητη έκδοση έρχεται και με τις 2 ιπποδυνάμεις (138 και 156), ενώ η τετρακίνητη είναι διαθέσιμη μόνο για την έκδοση Xtronic με 156 ίππους.

E-Power

Το νέο σύστημα του Qashqai έρχεται με υψηλής ποιότητας μπαταρία με ηλεκτρικό μοτέρ 140kW ισχύος και παρόμοιου μεγέθους με έναν κλασσικό ηλεκτροκινητήρα της Nissan σε συνδυασμό με τον 1.5 βενζινοκινητήρα με 156 ίππους. Το μυστικό εδώ είναι ότι αυτός ο κινητήρας δε χρειάζεται φόρτιση. Η άλλη μεγάλη καινοτομία που παρουσιάζει η Nissan με το Qashqai είναι το e-Pedal. Με αυτή την τεχνολογία ο οδηγός μπορεί να ξεκινήσει, να επιταχύνει και να επιβραδύνει μόνο με τη χρήση του πεντάλ γκαζιού.

Η πλατφόρμα CMF-C

Για πρώτη φορά η πίσω πόρτα (πόρτπαγκάζ) είναι πλέον κατασκευασμένη από συνθετικά υλικά, τα οποία την κάνουν 2.6 κιλά ελαφρύτερη. Δεν σταματούν εδώ τα καλά αυτής της πλατφόρμας. Χάρη στην προηγμένη τεχνολογία της Nissan και τις κατασκευαστικές τεχνικές της, το συνολικό βάρος του σκελετού του οχήματος το οποίο θα έχει λευκό χρώμα, θα ζυγίζει 60κιλά λιγότερα και 41% πιο σκληρή λαμαρίνα (αν μπορούμε να το πούμε έτσι) απ’ ότι κάθε άλλο χρώμα.

Αναβαθμισμένη υποβοήθηση οδηγού ProPilot

Με το ProPilot το νέο Qashqai φέρνει καλύτερη υποστήριξη στον οδηγό σε διάφορες καταστάσεις στο δρόμο. Έχει σχεδιαστεί ώστε να μειώνει την κούραση και το άγχος κατά την οδήγηση. Η τεχνολογία αυτή θα είναι διαθέσιμη μόνο με το Xtronic σασμάν.

Έξυπνη τεχνολογία των LED φώτων

Η δέσμη φωτός χωρίζεται σε 12 στοιχεία τα οποία απενεργοποιούνται επιλεκτικά όταν εντοπιστεί επερχόμενο όχημα. Χάρη σε αυτή την καινοτομία μπορεί να έχει πιο λαμπρή δέσμη φωτός (μακρινή και πλατιά). Το σχήμα της αλλάζει δραστικά ώστε οι οδηγοί των επερχόμενων οχημάτων να μη θαμπώνονται.

 

Συμπέρασμα;

Για εμένα προσωπικά το Qashqai είναι ένα ολοκληρωμένο SUV. Το προφίλ του είναι οικογενειακό, αθλητικό, δυναμικό, μοντέρνο και μπορεί να καλύψει τεράστια γκάμα ανθρώπων που τα θέλουν όλα! Το αυτοκίνητο μπορεί να τα δώσει όλα και να σε βολέψει σε πολλές καταστάσεις. Φαίνεται να συνέχισαν την καλή δουλειά στη Nissan. Θα φανεί στους δρόμους όμως καλύτερα..

 

Stefanos Ververas

Ο Στέφανος είναι ένα παιδί με όνειρα. Μάλιστα τα πρώτα από αυτά άρχισαν να πραγματοποιούνται όταν ξεκίνησε στα 18 του χρόνια, από το χωριό του -Βαλτινό Τρικάλων της Θεσσαλίας- να σπουδάσει στο Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης στο τμήμα Οχημάτων. Εργάζεται στον κλάδο της επισκευής και συντήρησης οχημάτων. Η μεγάλη του αγάπη για τα αυτοκίνητα τον ώθησε να ασχοληθεί με τα social media και να χτίσει αυτή την ιστοσελίδα, με μοναδικό σκοπό την ενημέρωση και εκπαίδευση των αναγνωστών, με μοναδικά εργαλεία την ενέργεια, το πάθος, την όρεξη για μάθηση και την τεχνογνωσία που διαθέτει.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button