Golf R 2021

Νέο αίμα, νέα δεδομένα ,νέα τεχνολογία! Αυτός θα μπορούσε να είναι ο τίτλος αυτού του άρθρου, αλλά προτίμησα να το κρατήσω αυθεντικό παρά ποιητικό.

 

 

Γράφω για το νέο Golf R το οποίο είναι το γρηγορότερο και καλύτερο τεχνολογικά από όλα τα προηγούμενα μαζί. Λογικά έχουμε να κάνουμε με έναν 2.0 λίτρο TSI κινητήρα με 320 άλογα μαμά (εργοστασιακά δηλαδή) και ροπή 420 Νm (42 κιλά περίπου)…. Δεν το λες και αμελητέο για εργοστασιακό hatchback. Με νέα τετρακίνηση και σύστημα αλλαγής ροπής στον πίσω άξονα, φαίνεται πως αλλάζει κατά πολύ τον ανταγωνισμό…

 

 

Πάμε να το δούμε λίγο πιο αναλυτικά…

Η τετρακίνηση

Το Golf R είναι το πρώτο στο οποίο εφαρμόζεται η συγκεκριμένη τετρακίνηση με το σύστημα αλλαγής διεύθυνσης ροπής (Torque Vectoring).  Αυτή συνδέεται έξυπνα με το όχημα μέσω των ρυθμίσεων της δυναμικής του οχήματος (από τον οδηγό), επιτρέποντας νέα αίσθηση στην επιθετική οδήγηση.

Πώς δουλεύει αυτή η τετρακίνηση;

Ένας καινούριος πίσω άξονας μοιράζει την κίνηση όχι μόνο εμπρός και πίσω άξονα, αλλά και μεταξύ των δύο πίσω τροχών. Έτσι καταφέρνει και αυξάνει δραματικά την σταθερότητα, ειδικά στο στρίψιμο. Αυτό βέβαια είναι διαθέσιμο με το πακέτο R Performance.

 

 

Τί είναι το πακέτο R Performance;

Με το πακέτο αυτό το Golf R αυξάνει την τελική του ταχύτητα στα 270 χλμ/ω. Επίσης περιλαμβάνει μεγαλύτερη πίσω αεροτομή για μεγαλύτερη κάθετη δύναμη στον πίσω άξονα ώστε να κρατάει το αυτοκίνητο σταθερά στο δρόμο. Οι τροχοί του είναι 19″ σχεδιασμένες στο Εστορίλ και τέλος δυο διαφορετικά προφίλ οδήγησης το “Special” (επιλογή Nurburgring) και “Drift”. Η αλλαγή στα προφίλ γίνεται άμεσα πατώντας το κουμπί R στο τιμόνι.

 

 

Δύο προφίλ οδήγησης για μέγιστη απόδοση

Στην επιλογή “Drift” η μέγιστη δυνατή ροπή είναι διαθέσιμη ανά πάσα ώρα και στιγμή. Το ESC είναι ρυθμισμένο στο “sport” ως προεπιλογή, που σημαίνει ότι τα ηλεκτρονικά του το ελέγχουν στο τελευταίο στάδιο πίεσης του αυτοκινήτου. Βέβαια είναι πιθανό και εύκολο να κάνουμε πραγματικό drift απενεργοποιόντας το  ESC.

 

 

Περισσότερος έλεγχος για τον οδηγό

Και στα 2 προφίλ οδήγησης του πακέτου R, το ζύγισμα του σασμάν είναι πιο αποδοτικό στα 420 Νm ώστε να κρατάει τις στροφές συνεχώς ψηλά. Στην επιλογή του αυτόματου ,το DSG ανεβάζει πολύ αργά και κατεβάζει ταχύτητες πολύ γρήγορα, στοχεύοντας στην ανάπτυξη της δύναμης.

 

 

Για πρώτη φορά σε αυτό το μοντέλο το DSG μένει στη χειροκίνητη επιλογή και στα δυο προφίλ οδήγησης εφόσον το θέλει ο οδηγός.

Κάποια συγκεντρωτικά στοιχεία που δείχνουν κάποια εικόνα επίδοσης:

Ιπποδύναμη : 235 kW / 320 PS

Μικτή κατανάλωση καυσίμου : 7.1 – 7.0 / 100 χλμ

Εκπομπές ρύπων (CO2): 163 – 161 γρ / χλμ

Κατηγορία αποτελεσματικής απόδοσης : D 

Συμπέρασμα

 

 

Από την πλευρά μου πιστεύω ότι είναι ένα πολύ ωραίο αυτοκίνητο. Δεν μοιάζει με κανένα από τα προηγούμενα ούτε σε στήσιμο ούτε σε επιδόσεις. Η τεχνολογία της τετρακίνησης και του DSG διαφέρουν αρκετά και οι επιδόσεις του κυριολεκτικά σκοτώνουν! Ένα εργοστασιακό αυτοκίνητο το οποίο καλύπτει τις ανάγκες των πιο απαιτητικών νέων ,αλλά και μεγαλύτερων ηλικιών που θέλουν να αισθανθούν παιδιά. 

Βέβαια όλα αυτά είναι εικασίες μέχρι να κυκλοφορήσει στους δρόμους, να το δούμε από κοντά και γιατί όχι να το οδηγήσουμε φυσικά.

Πηγή:

volkswagen newsroom

Stefanos Ververas

Ο Στέφανος είναι ένα παιδί με όνειρα. Μάλιστα τα πρώτα από αυτά άρχισαν να πραγματοποιούνται όταν ξεκίνησε στα 18 του χρόνια, από το χωριό του -Βαλτινό Τρικάλων της Θεσσαλίας- να σπουδάσει στο Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης στο τμήμα Οχημάτων. Εργάζεται στον κλάδο της επισκευής και συντήρησης οχημάτων. Η μεγάλη του αγάπη για τα αυτοκίνητα τον ώθησε να ασχοληθεί με τα social media και να χτίσει αυτή την ιστοσελίδα, με μοναδικό σκοπό την ενημέρωση και εκπαίδευση των αναγνωστών, με μοναδικά εργαλεία την ενέργεια, το πάθος, την όρεξη για μάθηση και την τεχνογνωσία που διαθέτει.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button