Επεισόδιο #13 | DPF
Γειά σου φίλε/φίλη της αυτοκίνησης!
Στο σημερινό επεισόδιο θα μας ακούσεις να μιλάμε για το φίλτρο σωματιδίων “DPF”. Το φίλτρο αυτό το συναντάμε στα πετρελαιοκίνητα οχήματα και από το 2009 είναι υποχρεωτική η χρήση του.
Με χιούμορ και ευχάριστη ατμόσφαιρα, θα σου δώσουμε να καταλάβεις τί είναι ,πώς λειτουργεί ,πόσο κοστίζει η αντικατάσταση του και μερικά ακόμη κόλπα για να μην το αντικαταστήσεις άμεσα!
Καλή ακρόαση λοιπόν!

Ένα podcast που ασχολείται με τον κόσμο της αυτοκίνησης, νέων τεχνολογιών, νέων μοντέλων που μας εντυπωσιάζουν, ανταλλακτικών, θέματα βελτίωσης και γενικότερα απαντήσεις στα ΓΙΑΤΙ που υπάρχουν πίσω απ’όλα όσα βλέπουμε, ακούμε και συζητάμε. #Π.Ο.Team
👋🏻 Γειά σου φίλε και φίλη της αυτοκίνησης!🎥 Σε αυτό το καθεΚυριακάτικο επεισόδιο #113 συζητούμε για το πώς είναι να ζεις και να δουλεύεις στο εξωτερικό για χάρη των καλύτερων και πιο καινοτόμων εταιρειών στον κόσμο!🌍Μαζί μας ο Χρήστος Παλατζόγλου 🇬🇷#ΠερίΟχημάτων #Παλατζόγλου #koenigsegg #bugatti #BugattiRimac #Αυτοκινητοβιομηχανία #Καινοτομία #Μηχανικός #ΤεχνολογίαΑυτοκινήτων #AutomotiveInnovation #FutureCars #reggera #jesko #tourbillon #nevera Η συνέχεια επί της 🖥️🍿 🤤 Καλή απόλαυση!🔍Θα βρεις το Χρήστο Παλατζόγλου:🔵Στο LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/christos-palatzoglou-ab28021a8/📲 Κατέβασε τον δωρεάν οδηγό ελέγχων στο αυτοκίνητο σου: https://tinyurl.com/2bfp2w8m🔍 Θα μας βρείς : 📬 Τα νέα μας στα εισερχόμενα σου: https://tinyurl.com/8whn67b7 📩 E-mail: info@peri-ochimaton.gr 🧑💻 Site — https://peri-ochimaton.gr 🔴 Pinterest — https://gr.pinterest.com/About_Cars/🔵 Facebook — https://www.facebook.com/periochimaton🟠 Instagram — https://www.instagram.com/peri.ochimaton/👬🏼 Ο συνεργάτης μας : https://xasolanis.gr
Κεφάλαια
00:00-03:41 Εισαγωγή
01:40-07:16 Πώς και ασχολήθηκες με τα αυτοκίνητα;
07:16-13:53 Τί εκπαίδευση έχεις ώς μηχανικός;
13:53-29:13 Ποιο είναι το επόμενο βήμα μετά τη σχολή;
29:13-30:07 Πότε και πώς προσέγγισες εταιρείες του εξωτερικού;
30:07-32:31 Πότε ήρθαν τα πρώτα θετικά μηνύματα;
32:31-33:53 Συναισθήματα στο κάλεσμα της Koenigsegg
33:53-40:34 Πώς είναι η συνέντευξη με την Koenigsegg;
40:34-43:45 Η αναμονή μετά τη συνέντευξη για τη θέση
43:45-44:32 Μοναδικά συναισθήματα
44:32-46:40 Η ξενάγηση
46:40-50:57 Πότε ξεκίνησες να δουλεύεις στο εργαστήριο;
50:57-52:00 Νόμοι εργασίας στη Σουηδία
52:00-58:23 Με τί ασχολήθηκες στην αρχή;
58:23-01:00:24 Τί πρόβλημα είχε το Jesko που κάηκε στην Αθήνα;
01:00:24-01:08:04 Τί γίνεται με τις ανακλήσεις & τα σέρβις; 01:08:04-01:16:06 Προαγωγή στο τμήμα του Vehicle development
01:16:06-01:17:19 Ποιός είναι ο Christian von Koenigsegg;
01:17:19-01:21:05 Τί έφταιξε και έφυγες από Koenigsegg;
01:21:05-01:26:00 Και μετά την Koenigsegg τί;
01:26:00-01:35:39 Οι καινοτομίες των Υπεραυτοκινήτων
01:35:39-01:39:35 Νέα ευκαιρία από τη Buggati Rimac
01:39:35-01:40:46 Ο ρόλος της RImac για την ανανέωση της Buggati0
1:40:46-01:44:23 Το ξεκίνημα στη Rimac
01:44:23-01:46:50 Εργασιακό περιβάλλον στη Buggati Rimac
01:46:50-01:52:13 Διαδικασία στο Vehicle Development
01:52:13-01:59:51 Έχει νόημα το υπερβολικό ”Micromanagement”;
01:59:51-02:01:51 Ποιά από τις δύο εταιρείες έχει καλύτερες τεχνολογίες αιχμής;
02:01:51-02:03:43 Βολτάρεις καλύτερα με Koenigsegg ή Buggati;
02:03:43- 02:04:59 Γιατί αποχώρησες από τη Rimac;
02:04:59-02:07:51 Ποιά είναι τα άμμεσα σχέδιά σου;
02:07:51-02:11:28 Γνώμη για Chaos και Σ.Πανόπουλο
02:11:28-02:16:31 Τί αυτοκίνητο θα κατασκεύαζες αν είχες ότι χρειαζόσουν;
02:16:31-02:18:39 Επίλογος
