Εξαγωγή φλασιέρας | Daewoo Korando
Γειά σου φίλε και φίλη της αυτοκίνησης! Σήμερα το άρθρο έχει λίγο μαστόρεμα, λίγο “κάντο μόνος/νη” και είναι αρκετά εύκολο για τα περισσότερα αυτοκίνητα, εάν καταλάβεις τί πρέπει να κάνεις.
Τί θα σου δείξω;
Θα σου δείξω πώς γίνεται η εξαγωγή της φλασιέρας ενός Daewoo Korando παλιάς κοπής. Το συγκεκριμένο όχημα είχε θέμα με τα φλάς και τα φώτα. Τα φλάς δεν άναβαν, ούτε τα φώτα επίσης. Οπότε μετά από έρευνα σε ασφάλειες, λάμπες και πρίζες καταλήξαμε οτι η φλασιέρα είχε θέμα.
Από πού βρήκα τη φλασιέρα;
Μα φυσικά σε τέτοιο όχημα καλύτερα να ψάξεις σε μεταχειρισμένο προϊόν. Αυτό γιατί είναι γνήσιο από τη μία και από την άλλη δεν βγάζανε τα συγκεκριμένα μοντέλα προβλήματα με τις φλασιέρες τους. Οπότε αγοράζεις ένα γνήσιο/μεταχειρισμένο προϊόν ,του οποίου οι πιθανότητες να χαλάσει σύντομα είναι ελάχιστες, σε πολύ καλή τιμή.
Ποιά είναι η διαδικασία;
Ξεκινάμε με την εύρεση των βιδών που θα πρέπει να λυθούν γύρω από τα πλαστικά που καλύπτουν τη φλασιέρα. Με λίγη εμπειρία μπορούμε να καταλάβουμε αν πρέπει να βγάλουμε και κάποια κοντινά πλαστικά, ώστε να βγουν τα συγκεκριμένα που θέλουμε, για να μη προκαλέσουμε σπάσιμο.
Στη συνέχεια αφού έχουμε ελευθερώσει τη φλασιέρα από τα πλαστικά της και μπορούμε να τη δούμε γυμνή πλέον, τότε βρίσκουμε τις βίδες που τη συγκρατούν επάνω στο στέλεχος του τιμονιού. Λύνουμε αυτές τις βίδες, ξεπριζόνουμε και την πρίζα της και παίρνουμε το εξάρτημα μας στο χέρι.
Με την αντίστροφη διαδικασία τοποθετούμε την λειτουργική φλασιέρα στη θέση της παλιάς και επαναφέρουμε τα πλαστικά καλύμματα στην αρχική τους θέση.
Α!Μην το ξεχάσω. Πρίν αρχίσεις να δένεις πάλι όλα τα κομμάτια στις θέσεις τους, κάνε μια δοκιμή ότι δουλεύει η φλασιέρα και μετά συνέχισε.
Καλή προσπάθεια λοιπόν!