Bλάβες | Hyundai i20 2009 μοντέλο με υγραέριοκίνηση! (+βίντεο)

Όπως έχω αναφέρει στο παρελθόν το αυτοκίνητο μου αγοράστηκε το 2009 ολοκαίνουριο από την αντιπροσωπεία. Με μηδέν χιλιόμετρα. Τα εννιά πρώτα χρόνια δεν είχα αλλάξει ούτε συμπλέκτη, μόνο αμορτισέρ. Στη συνέχεια σιγά σιγά και λόγω χρήσης όπως είναι φυσικό ξεκίνησαν οι αντικαταστάσεις…

Ιστορία

Στην αρχή αντικατέστησα το σετ του συμπλέκτη. Είχα τοποθετήσει ένα σετ πολύ γνωστής εταιρείας και μάλιστα μου είχε βγει αρκετά φθηνό εκείνη την εποχή. Στη συνέχεια πάλι για καλή μου τύχη και λόγω διάνυσης λίγων χιλιομέτρων κάθε χρόνο περίπου 8 με 10 χιλιάδες το χρόνο, δεν έβγαλε κάτι μηχανικό (ή έστω κάτι που να θυμάμαι). Αυτό που θυμάμαι όμως είναι ότι άναψε το λαμπάκι του αερόσακου. Αυτό έγινε στην προσπάθεια μου να παρκάρω το αυτοκίνητο σε ένα πολύ στενό σημείο, όπου χρειάστηκε να στρίψω το τιμόνι και από τις δυο πλευρές μέχρι να το καταφέρω.

Με το που άναψε το λαμπάκι ακούστηκε και ο θόρυβος ότι κόπηκε κάτι μέσα στο τιμόνι και σκλήρυνε στιγμιαία και αυτό. Ώπα λέω εδώ κόπηκε η ταινία του τιμονιού. Το προσπέρασα όμως δεν το αντικατέστησα άμεσα γιατί δεν το θεώρησα τόσο αναγκαίο. 

Κατά τη πορεία του χρόνου και τη χρήση του οχήματος συνέχισαν οι μικροζημιές. Μετά ήρθε το εσωτερικό σπάσιμο του διακόπτη του παραθύρου από την πλευρά του οδηγού, με αποτέλεσμα να δουλεύει για το παράθυρο του οδηγού αλλά να μη μένει σε μια θέση και να μη δουλεύει καθόλου για τον συνοδηγό. Το πάλεψα και αυτό και δεν το αντικατέστησα άμεσα γιατί αφού δουλεύανε οι διακόπτες απλά είχαν μικροθέματα, είπα ότι δεν καίγομαι κιόλας. 

Και έρχεται το αποκορύφωμα φέτος το καλοκαίρι. Στις διακοπές μου τον Αύγουστο του 2022. Aναψε ξαφνικά και το λαμπάκι ελέγχου του κινητήρα (1η βλάβη), ο συμπλέκτης σκλύρηνε (2η βλάβη) και ακουγόταν ένας θόρυβος μέσα από το σασμάν (θόρυβος από χτένια πλατώ ένα πράγμα). Η βλάβη του κινητήρα ήταν η P2096 που σημαίνει : “μετά τον καταλύτη το μίγμα πολύ φτωχό”. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε δυο πράγματα: 

  1. Στον ίδιο τον καταλύτη
  2. Στον “λ”
  3. Στο υγραέριο που χρησιμοποιώ τόσα χρόνια και “ενόχλησε” τα παραπάνω

Επίλογος

Όπως και να έχει από εμένα θα έχεις ενημέρωση για τις βλάβες στο αυτοκίνητο μου όπως και τις μικροεπισκευές του, ώστε να μπορέσω να σε βοηθήσω ή να σου δώσω όσες περισσότερες πληροφορίες μπορεί να σου φανούν χρήσιμες. Αυτή είναι άλλωστε η δουλειά μας εδώ..

 

Stefanos Ververas

Ο Στέφανος είναι ένα παιδί με όνειρα. Μάλιστα τα πρώτα από αυτά άρχισαν να πραγματοποιούνται όταν ξεκίνησε στα 18 του χρόνια, από το χωριό του -Βαλτινό Τρικάλων της Θεσσαλίας- να σπουδάσει στο Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης στο τμήμα Οχημάτων. Εργάζεται στον κλάδο της επισκευής και συντήρησης οχημάτων. Η μεγάλη του αγάπη για τα αυτοκίνητα τον ώθησε να ασχοληθεί με τα social media και να χτίσει αυτή την ιστοσελίδα, με μοναδικό σκοπό την ενημέρωση και εκπαίδευση των αναγνωστών, με μοναδικά εργαλεία την ενέργεια, το πάθος, την όρεξη για μάθηση και την τεχνογνωσία που διαθέτει.

Related Articles

2 Comments

    1. Γειά σου 👋🏻 ευχαριστούμε για το σχόλιο. Όχι δεν ασχοληθήκαμε ακόμη. Τρέχουν από πίσω κι’ άλλες εργασίες οπότε δεν προλάβαμε. Η απάντηση θα έρθει και σε βίντεο σύντομα οπότε μείνε συντονισμένος 😉

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Verified by MonsterInsights