Γιατί ❌ απολύθηκε ο Γενικός διευθυντής 👨🏻‍💼 της Subaru;

Τί 🫣 κρύβεται και τί όχι πίσω από την ιστορία αυτή. 🔎

Tomomi Nakamura

Ο πρώην πλέον CEO (Γενικός διευθυντής) της Subaru με το όνομα Tamami Nakamura, έριξε πριν λίγους μήνες τη βόμβα στην αυτοκινητοβιομηχανία ότι δεν πιστεύει στη μελλοντική απαγόρευση των αυτοκινήτων με χρήση Μ.Ε.Κ. (Μηχανές Εσωτερικής Καύσης), ώστε με αυτό τον τρόπο να προωθηθούν τα ηλεκτρικά οχήματα. 

Ουσιαστικά δήλωσε με κάθε επισημότητα ότι οι καταναλωτές δεν φαίνεται να “τσιμπάνε” από τη μόδα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Το αποτέλεσμα αυτών των δηλώσεων ήταν φυσικά να απολυθεί. Ο λόγος πίσω από την απόλυση είναι ότι τα σχέδια της Subaru για το μέλλον είναι…ηλεκτρικά!

Ουσιαστικά δήλωσε ότι “τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για τις περισσότερες εταιρείες είναι κακή ιδέα λόγω ότι είναι πολύ μακρινή τεχνολογία ώστε να είναι βιώσιμη οικονομικά γι’αυτές και ότι μόνο η Tesla μπορεί να ανταποκριθεί και να είναι ελκυστική στους καταναλωτές. “

Τις δηλώσεις του έρχονται να επιβεβαιώσουν τα νούμερα του ηλεκτρικού Soltera το οποίο πούλησε 919 μονάδες παγκοσμίως (παγκοσμίως εννοούμε Αμερική σε αυτή την περίπτωση). 

Το μυστήριο

Την ίδια χρονική περίοδο απολύθηκε ο CEO της Toyota Akiyo Toyoda που και εκείνος πίστευε περισσότερο στις Μ.Ε.Κ. Θα διαβάσεις παρακάτω πως συνδέονται οι δυο εταιρείες.  

Στόχος

Συγκεκριμένα έχει θέσει ως στόχο ο νέος στόλος των οχημάτων της να είναι αμιγώς υβριδικός και ηλεκτρικός. Ο τεράστιος αυτός Ιαπωνικός κολοσσός που είναι γνωστός για τους boxer κινητήρες και τα τετρακίνητα οικονομικά αυτοκίνητα, θέλει πλέον να ακολουθήσει την τάση. 

Αυτό θέλει να το πετύχει με τον πρώτο στόχο να έρχεται έως το 2025 με υβρικά μοντέλα υπό την καθοδήγηση της Toyota ως πιο έμπειρης εταιρείας σε αυτό το κομμάτι. Τα μοντέλα που θα ενσαρκώσουν αυτό το πλάνο θα είναι τα Forester, Outback, Ascent. Επίσης σε βάθος 5ετίας η εταιρεία έχει σχεδιάσει την επένδυση 2 δις δολαρίων για την έρευνα, ανάπτυξη και κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων. 

Που κατασκευάζεται το μοναδικό ηλεκτρικό μοντέλο της Subaru;

Φυσικά στην Ιαπωνία θα πεις. Ναι αλλά σε ποιο εργοστάσιο; Μα καλά στης Subaru θα σκεφτείς (λογικά). Έλα όμως που δεν είναι έτσι τα πράγματα. Την πλήρη κατασκευή και εποπτεία του ηλεκτρικού Subaru Soltera έχει η Toyota λόγω της μεγάλης τεχνογνωσίας και τεχνολογίας στα εργοστάσια της. 

Γιατί δεν κατασκευάζει τα οχήματα της στην Β.Αμερική όπως οι άλλοι κατασκευαστές;

Επειδή θεωρεί ότι είναι πιο κερδοφόρο να τα κατασκευάζει στην Ιαπωνία λόγω χαμηλότερων μισθών. Αυτό το στηρίζει λόγω της σύγκρισης των μισθών με τους υπαλλήλους των McDonalds της Indiana (εκεί όπου εδρεύει το εργοστάσιο της στην Αμερική) που δουλεύουν ημιαπασχόληση. Το ωρομίσθιο τους είναι 25$/ώρα ,οπότε αυτό η Subaru το βρίσκει άκρως απαγορευτικό διότι θα πρέπει να πληρώνει αρκετά περισσότερα για ανθρώπους που φτιάχνουν αυτοκίνητα και όχι μπέργκερ.

O νέος CEO Atsushi Osaki

Ο νέος Γενικό διευθυντής είναι μεγάλος υποστηρικτής της ηλεκτροκίνησης γι’ αυτό έχει θέσει μεγάλους στόχους για τη Subaru. Στόχος του είναι να παράγει η εταιρεία 400 χιλιάδες ηλεκτρικά οχήματα κάθε χρόνο έως το 2028! Μεγάλος στόχος αν μη τι άλλο. 

Αυτό θα το πετύχει μέσω δυο 🫡στρατηγικών:

      1. Με την επέκταση του ήδη υπάρχοντος εργοστασίου τους στην Ιαπωνία
      2. Πουλώντας φθηνότερα αυτοκίνητα σε ανθρώπους που πληρώνουν μετρητά ή έστω το περισσότερο μέρος της αξίας των οχημάτων, δίνοντας μικροδάνεια και χαμηλού δείκτη μισθώσεις αυτοκινήτων (leasing)
        • Εδώ να σημειώσω ότι αυτά τα κάνει γιατί απλά δεν πάει με το ρεύμα των υπολοίπων κατασκευαστών (KIA,Hyundai, Mercedes – Benz, Vinfast) οι οποίοι παίρνουν απαλλαγή φόρου εως 7,500$ μετά την ψήφιση νόμου (2022) για την καταπολέμηση του πληθωρισμού.

Επίλογος

Αυτή είναι η ιστορία για το πως απολύθηκε ο CEO της Subaru. Το νόημα όμως δεν είναι η απόλυση. Είναι τη θέση της εταιρείας η οποία δεν είναι ούτε δυνατή σε αυτό τον τομέα, ούτε γνωστή για τις “ηλεκτρικές” της δυνατότητες. Πιστεύουν πραγματικά τόσο πολύ στην ηλεκτροκίνηση ή είναι μια απλή κίνηση τρόμου για να μη χάσουν το τρένο της αυτοκινητοβιομηχανίας;

Εάν εσύ ήσουν πελάτης τους θα επέλεγες ηλεκτρικό Subaru ή όχι και γιατί;

Πηγές

ChargeDrive

Automotive News

Stefanos Ververas

Ο Στέφανος είναι ένα παιδί με όνειρα. Μάλιστα τα πρώτα από αυτά άρχισαν να πραγματοποιούνται όταν ξεκίνησε στα 18 του χρόνια, από το χωριό του -Βαλτινό Τρικάλων της Θεσσαλίας- να σπουδάσει στο Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης στο τμήμα Οχημάτων. Εργάζεται στον κλάδο της επισκευής και συντήρησης οχημάτων. Η μεγάλη του αγάπη για τα αυτοκίνητα τον ώθησε να ασχοληθεί με τα social media και να χτίσει αυτή την ιστοσελίδα, με μοναδικό σκοπό την ενημέρωση και εκπαίδευση των αναγνωστών, με μοναδικά εργαλεία την ενέργεια, το πάθος, την όρεξη για μάθηση και την τεχνογνωσία που διαθέτει.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Verified by MonsterInsights