Mercedes EQS | Πολυτέλεια και Τεχνολογία
Οπως λέει και το μότο της Mercedes για το EQS “Αυτό είναι για σένα, κόσμε”… Τί θέλει να πει η εταιρεία άραγε για το μοντέλο; Θαρρώ πως έχει θέσει ψηλά τον πήχη και πιστεύει (γιατί όχι;) πώς είναι ένα σπάνιο κόσμημα που θα το θαυμάσουν όλοι..Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη..Πάμε να το δούμε από πιο κοντά και βγάζουμε αργότερα τα συμπεράσματα…
Σχεδίαση
Είναι πραγματικά ένα όχημα το οποίο με την πρώτη ματιά σου δείχνει ότι αξίζει όλα τα λεφτά του κόσμου. Βλέπουμε μια φουτουριστική και άκρως εντυπωσιακή σχεδίαση εξωτερικά και εσωτερικά.
Η εμπρός γρίλια του δίνει την αίσθηση ότι είναι φτιαγμένη από γυαλί και εσωτερικά έχει μαύρο φόντο στο οποίο μέσα υπάρχουν πολλά αστέρια…Τα αστέρια φυσικά είναι το σήμα της Mercedes σε μικρογραφία.Μία πολύ όμορφη λεπτομέρεια με λίγα λόγια.
Τα πίσω φώτα του μεγάλα σε μήκος και το σχέδιο τους θυμίζει έλικα.Προφανώς για λόγους εντυπωσιασμού, αφού δεν βρίσκω κάποιο άλλο ουσιαστικό λόγο για τέτοια σχεδίαση φαναριού.
Στην καμπίνα βλέπουμε ένα τεράστιο χώρο με γεναιόδωρες διαστάσεις. Τα πίσω καθίσματα είναι ευρύχωρα και άνετα όπως και ολόκληρος ο πίσω χώρος. Η πολυτέλεια και η τεχνολογία είναι τα χαρακτηριστικά που σου έρχονται πρώτα στο μυαλό. Το δέρμα στα καθίσματα, στον ουρανό και σε μεγάλο μέρος των πορτών είναι το κυρίαρχο στοιχείο μέσα στο αυτοκίνητο. Μεταξύ των πίσω επιβατών υπάρχει μια οθόνη υψηλής ευκρίνειας.
Στο μπροστινό μέρος όλο το ταμπλό είναι από άλλο πλανήτη αφού χρησιμοποεί το πληρώς ηλεκτρονικό ταμπλό MBUX. Το ταμπλό αυτό είναι αφής και είναι ουσιαστικά ένας υπολογιστής μέσα στο αυτοκίνητο. Μπροστά από τον οδηγό και πίσω από το τιμόνι, εμφανίζεται μια ψηφιακή οθόνη με διάφορες ενδείξεις (π.χ. ταχύτητα).
Επίσης όλο το εσωτερικό του αυτοκινήτου φωτίζεται με ειδικό κρυφό φωτισμό, που δίνει μια ατμοσφαιρική αίσθηση όλες τις ώρες.
Άνεση
Τα καθίσματα δίνουν πολλές επιλογές στον χρήστη ανάλογα τις ανάγκες του. Πλήρης εργονομία και προσαρμογή στο σώμα, έως και διάφορα χαλαρωτικά προγράμματα για μασάζ.
Όσο αφορά τον εισερχόμενο αέρα, η ποιότητα που αναπνέουμε στην καμπίνα είναι κορυφαία.Το νέο φίλτρο HEPA (υψηλής ποιότητας αέρα) μπορεί να καθαρίζει έως και 99,65% τα μικροσωματίδια ,σκόνη και δυσάρεστες οσμές.
Επιδόσεις
Η ιπποδύναμη του ξεκινάει από τις 385 kWH ή 523 ίππους και φτάνει έως τις 580 kWh ή 790 ίππους στην έκδοση 4-matic.
Η αυτονομία του είναι περισσότερο από ικανοποιητική μιας και δεν υπάρχει αντίστοιχη αυτή τη στιγμή στην ίδια κατηγορία οχήματος και φτάνει έως τα 770 χλμ (βάσει μετρήσεων WLTP)
Η μπαταρία του φορτίζει σε 31 λεπτά, αλλά μόνο σε σταθμό ταχείας φόρτισης. Δεν δίνονται επίσημα περεταίρω στοιχεία.
Συμπέρασμα
Λοιπόν; Τι λέτε; Αξίζει να δαπανήσει κανείς ίσως και περισσότερα από ένα σπίτια (σε αξία χρήματος πάντα) για ένα τέτοιο αυτοκίνητο; Ακόμη δεν γνωρίζουμε τιμές, αλλά ένα είναι σίγουρο: θα το δούμε και στην Ελλάδα να κυκλοφορεί.Έτσι θέλω να πιστεύω τουλάχιστον.Το εύχομαι…
Είναι ένα κόσμημα πραγματικά που μόνο η Mercedes θα μπορούσε να το προωθήσει με τόση φινέτσα και τόσο καλό γούστο.
Μένει να το δούμε από κοντά.
Εσένα ποιά είναι η γνώμη σου;
Francesca manchester united drakt barn AndreMcde
BrianneQo Kroatien trøje
BrainFrah
Can I just say what a comfort to discover an individual who actually understands
what they are talking about on the web. You actually realize how to bring a problem to light and make it important.
A lot more people should check this out and understand this
side of the story. I was surprised you are not more
popular since you certainly possess the gift.
Thanks for your kind words.We keep trying for the best!??♂️??♂️
Albertina LolitaRho
DustinWai Frankrig trøje BeaFnbfr
Thanks for every other magnificent article. The place else may anybody get
that kind of information in such a perfect manner of writing?
I have a presentation next week, and I’m at the look for such info.
Thanks for your kind words!We keep going this way for good.??♂️